Världens vackraste

Detta är Felicia.
image18

Hon är en MainCoon-kisse som kom till mig på foder för cirka 2½ år sedan. Numera bor hon permanent här hos oss. Felicia är en riktig prinsessa, lite fjatigt fisförnäm men mycket älskvärd och gosig.

En dag när jag satt och tittade på "Lyxfällan" slog  det mig att det enda jag har av ekonomiskt värde är just Felicia. Alltså, ifall jag skulle hamna i ekonomisk kris nångon gång skulle Felicia vara det första som inkasseras.
"Shit, det får bara inte hända" tänkte jag, "Det är bäst att jag sköter ekonomin så att jag inte tappar katten".

Här är några bilder till på Flisan. Hon älskar att vara ute på balkongen och käka kattgräs.

image20image19

image21


Hon är helt klart bäst.

Kommentarer
Postat av: Kiki

Läser din blogg; känns som om jag kommer en aning närmre din själ då! Kramkram, Kiki
PS. Jättefina kort på Flisan! DS.

2007-07-31 @ 10:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin