Kalas

Igår blev jag och Jens bjudna på middag hos våra kära vänner Jonny och Andrea. Själv kan jag inte dricka vidare mycket alkohol utan att få migrän. Andrea och Jens är dock partypinglorna i stan, de slog på stort med absintheflaskan i näven. Jag måste då säga det, Andrea blir banne mig alltid bra på kort trots en regäl fylla (till skillnad från mig som ser ut som en påse vänsterskridskor efter ett glas rött).
Här följer två vackra fyllebilder på Andrea.



Och här är en bild på mig, för att påvisa skillnaden...



Ja, vad ska man säga? Vissa har det, andra har det inte...

Kommentarer
Postat av: matild

Jag tycker du är jättesöt ändå! Din toka!

2008-02-07 @ 21:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin