Synder, Fabio och rep

Jopp!

Ja, idag har vi (studiegruppen) samlats och slagit våra kloka huvuden samman, skapat synder och snackat skit.
Just nu är jag hemma hos min gode vän Jonny och dricker kaffe. Tanken är väl att vi ska repa in några låtar, men jag tror att Jonny har prestationsångest och David glömde fiolen.
Jonny visade mig en bild på "schleek Fabio". Vi skrattade.
Andrea står i köket och gör chokladbollar, så det lär nog mest bli till att fika... som vanligt.
Så kan det se ut, när tre personer i samma band har tummen lika långt in i arslet allihop ;) och inte kan vi förmå oss att göra något åt det heller.

Det gör inte så mycket, de är ju bra vänner.

Kommentarer
Postat av: Bee

Haha! Ja, tänka sig vilka synder vi skapat ändå :P Hoppas det gick bra för er efter jag gått! jag har fortfarande inte valt en dikt, men jag har satt som mål att välja en innan klockan 12 imorgon!

2007-04-23 @ 22:44:04
URL: http://Sandrabee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin