Ligga på latsida och vältra sig i lättja

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Torsdagen den 19 april har varit helt utan spänning och händelser. Detta har varit ett medvetet val från min sida eftersom att jag anser mig förtjäna en "latdag".

Eller... Jo!
Jag har donerat alla mina organ idag. Nu ligger de i ett donationsregister någonstans. 
Nu när jag har räddat min karma för ett helt år framöver, har jag ingenting att oroa mig över ;-) Nu är det bara att gå och hoppas på att man blir en färsk döing. Alltså, ifall man har legat och ruttnat för länge så kan inga av organen användas. Ifall inget av organen används så var donationsregistreringen inte till någon nytta. Det lär väl sluta med att jag brinner i helvetet i allafall, syndfull och jävlig som jag är :-P



Direkt till donation på webben

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


Kommentarer
Postat av: Bee

vad du är duktig, teresa! nu är du en av oss ;)

2007-04-20 @ 19:24:15
URL: http://SandraBee.blogg.se
Postat av: Carola Lee

Vad trevligt att vi hittat varandra här. Man ser dig/er allt för sällan.
Oj, så du donerat organ :O
Ett mycket fint initiativ tycker jag. Donationer är ett tecken på att man håller på att bli vuxen.
Jag försöker med klor å hot att få mina medsystrar/bröder att donera 15$ till Fuck For Forest men det går väl sisådär.
Jag å Kim var väldigt nära att adoptera en sjöko också men blev tvärsnåla när vi upptäckte att dom "kostade" 250 spänn. Hoppas nån annan gjorde det för annars får vi minsann ha var sin sjökos liv på vårt samvete. Å hur roligt är det?
Ha d gott å hälsa karl´n! Hälsa Balle också för den delen om du träffar på´n. :)

2007-04-20 @ 22:51:08
URL: http://carolalee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin