Jävlaskitfan



Jävlaskitfan


När man äntligen har somnat ska man upp igen.

Jävlaskitfan

Kylan kommer när jag äntligen fått upp värmen.

Jävlaskitfan

Köpte nya kaffefilter men kaffet var slut.

Jävlaskitfan

Putsar min själ med fint sandpapper
För att den ska bli slät och fin
För att den inte ska stickas
ifall någon vill ta på den.

Nu är det dock som så

att ingen får ta på den ändå

Jävlaskitfan

När man äntligen har somnat så ska man upp igen

Jävlaskitfan

Jävla skitfan

Jävla skit. Fan!


Kommentarer
Postat av: Bee

Kraftfull dikt! Jag gillar den! och kul att du också börjat blogga. jag ska länka dig från min sida!

2007-04-20 @ 15:47:40
URL: http://SandraBee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Följ min blogg med Bloglovin